Cases

check onze cases

Exploding Kittens

Deze case is tot stand gekomen in samenwerking met onze vrienden van Fightclub, een reclamebureau uit Breda. We werken regelmatig samen en hun concept sloot perfect aan bij onze diverse expertises. 

kijkwijzer

Om het 20 jarige bestaan van Kijkwijzer te vieren én om te laten zien dat Kijkwijzer nog steeds fris, eigentijds en relevant is, maakten we samen met creative agency Scheepens een iconische commercial. 

autodrop

Sinds 2018 werken we voor het bekende snoep merk Autodrop. We zijn onder andere betrokken geweest bij concept en strategie, het bedenken van leuke acties, en lancering van de nieuwe verpakking middels eigentijdse TV- en online commercials.

innocent

Voor innocent maken we het hele jaar rond video content. We sluiten elke keer weer aan op de eigenschappen van de producten, met steeds een iets andere visuele stijl. Uiteraard zorgen we wel voor herkenbaarheid door kleurgebruik en een herkenbare manier van animeren.

Fisherman’s Friend

Voor Fisherman’s Friend creëerden we een geanimeerde zomercampagne met hun nieuwe slogan: “FF doorbijten!” Daarbij richten ze zich op ambitieuze jongeren tussen de 18 en 35. De boodschap: “Fisherman’s Friend geeft je een mentale boost.” 

PostNL

Voor de nieuwe employer branding campagne van PostNL werden we benaderd door Steam Talmark om 3 animaties te maken. In de campagne wordt een kijkje gegeven in de wereld van PostNL. De hero van de campagne is Pakje, een karaktertje dat alles verbindt. Aan ons de taak om Pakje tot leven te wekken door middel van stop motion animatie.

Fontys Hogescholen

Voor Fontys Hogescholen is de open dag erg belangrijk. Zo krijgen potentiële studenten de leuke vibe van de opleidingen mee, wat een grote rol speelt bij de keuze die de student gaat maken. Maar hoe krijg je het voor elkaar dat jongeren tussen 17 en 25 je opleiding leren kennen en naar de open dag komen?

Contact

 

Address: Willemstraat 7, 4811 AH, Breda
Phone: 076-210 0105
E-mail: info@animatetheworld.eu
Animate the World scores a 10 out of 10 based on 17 reviews.